Neotřelý a nezvyklý marketing byl vždy základem. Musí zaujmout, vyvolat emoce, vyprovokovat k akci. Již samotný název – Slůně-svět jazyků – v čase založení firmy budil pozornost a lidé nevěděli, co si o něm mají myslet.

Měsíc výuky zdarma je určen pro všechny klienty firemních jazykových kurzů, kteří přejdou od konkurence, nebo kterým z jakéhokoli důvodu přestane jejich jazyková škola poskytovat služby. Toto je reakce jazykové školy Slůně, která se snaží využít krize k posílení svého postavení mezi hlavními jazykovými školami v České republice. Slůně chce firmám ukázat, že změna jazykové školy nemusí být finančně nákladná. Podobné marketignové akce s úspěchem pořádají firmy z jiných oblastí. Jazyková škola takovouto marketingovou akci zatím neuskutečnila.

„Měsícem výuky zdarma říkáme našim zákazníkům, že jsme si jisti, že budou s našimi službami spokojeni“, říká šéf marketingu Stanislav Kašpar, spoluautor myšlenky.

Coffee Connect – je nový druh networkingového setkání. Zvláště v době krize umožňuje firmám snižovat náklady na hledání potenciálních obchodních partnerů. Networkingové akce jsou populární převážně v zahraničí, ale i v Praze. Toto je první snaha dostat networking také do regionů České republiky. Akce se uskuteční poprvé v půlce ledna v Ostravě, Brně, Praze a Plzni. Dále se bude konat každou první středu v měsíci. Podstatou akce je setkávání lidí, kteří si mohou být profesně prospěšní, a kteří by jinak neměli možnost se osobně poznat. V neformálním prostředí restaurace nebo kavárny umožňuje navázání nových kontaktů – ať už obchodních nebo osobních. V neposlední řadě tyto akce zvyšují povědomí o pořádající firmě a loajalitu k značce. Je už na šikovnosti každého účastníka, co si z akce odnese.

„Networkingové akce jsou v Praze velmi úspěšné a vyhledávané. My se snažíme je dostat i do regionů, kde nejsou moc známy. Podle prvních pozitivních reakcí očekáváme velkou účast a zájem nejen našich klientů, ale i potenciálních zákazníků“, říká Petr Pasek, ředitel Slůněte, který myšlenku převzal a rozvinul po návštěvě podobných akcí Francouzsko-české a Kanadské komory v Praze.

Obě akce jsou podporovány directmailingem, bannery na obou provozovaných webových stránkách Slůněte a také prostřednictvím mediálního partnera akce.